Bsrsyy94 Kızlar 50 günlük bebeğim var. Çok kısa emiyor en fazla 10dk falan ya uyukluyor yada daha emmek istemiyor. Hal böyle oluncada sık sık acıkıyor. Acaba ben mi böyle yaptım alışkanlık mı oldu bilmiyorum. Bazen şüphe ediyorum acaba sütüm mü gelmiyorda böyle yapıyor diye sıkıyorum süt geliyor yani. Normal mi yoksa böyle olması?
duygukoc Bsrsyy94 süt gelmese aç olsa ağlar canım göğsünde uyumak istiyor demekki benimkide öyle 40 günlüğüz emiyor anında uyuyor memede hareket ettiriyorum göğsümü gözlerini açmadan uyuklarken 2 çekiyor bidaha uyuyor 🤗
Yazgunleri Bebekler sadece acıktığı için emmek istemez, susadığı için emer, anneye yakın olmak istediği için emer(9 ay onunla bir bütün olduğu için), korkar emer vb. Ayrıca ilk üç ay sürekli emzirmeniz çok normal.