Herkese merhaba…. burada covid olmus anne ve bebekler sürecin nasıl olduğunu merak ediyorlar doğal olarak. Ben ve 3,5 aylık bebeğim bir ay önce covid e yakalandık… ben mart ayindan beri evden sadece doktor kontrolune,doguma ve aşılara çıktım. Annem, kardeşlerim,babam ve eşimden başka kimseleri gormedim. Son derece temizliğe dikkat eden biriyim. Soylenen bütün kuralları harfiyen yerine getirdim. Oğlumla bu hastalığa nasıl ve nereden yakalandık bilemiyorum. Aslında ne kadar dikkat etsekte sanıyorum ki bir açık buluyor bu virüs. Benden bes gün sonra oğlumda belirtiler çıktı ve testi pozitifti. Ben oğlumun hasta olduğunu öğrenene kadar ılaclar ve güzel bir bakım sayesinde toparlamistim. Ogrendikten sonra vücudum üzüntüden iyice düştü ve hastalığım daha ağırlaştı. Cok halsizdim ve inanilmaz kas ağrıları yaşıyordum. Oğlum cok sukur sadece bir gün ateşlendi 38 i iki kere gördük. Onun haricinde huysuzdu ve mama yemek istemedi. Eşim hem bana hem oğlumuza baktı. Evde maskeyle durduk, ayri yerlerde uyuduk, tuvaletleri ayırdık ve devamlı dezenfekte ettik. Süreci iyi idare ettik. Oğlum çabuk toparladı,ben de biraz daha halsizlik ve ara sira kas agrilari devam ediyor. Tat ve koku hislerim yerine geldi,biraz kulağımda duyma kaybi var. Ama buna da çok şükür, Allah’m hastanede olanlara binlerce şifalar nasip etsin… oğlum yanımda yüzü yeniden gülüyor ya rabbime hamd olsun… moral bu hastalıkta çok önemliymiş bunu unutmayın, sabah akşam bebeğiniz ve kendiniz banyo yapın. C vitamini ve d vitaminini ihmal etmeyin,bebege de d vitamini… yasayanlara dualarımı gönderiyorum. Üzülmeyin geçiyor,bebislerimiz bizden daha güçlü… hepinize sağlıklı, mutlu günler diliyorum…