Rukiyemiran Kizlar meraba 9 ay 19 gunluk oglum var alt dusi cikti simdi üst disleri çıktı ama bir üst dışı çurük cikiyor basina boyle bisey gelen varmi ne yapmaliyim doktora götürmeliyim simdiden cvp icin teşekkür ederim
Prens0205 Rukiyemiran siyahlık demir ilacından kaynaklı olabiliyor diye biliyorum üstte kalsın bilen anneler yardımcı olur
Defnemm22 Rukiyemiran ben diş hekimi asistanıyım dişin çürük çıkma ihtimali yok o çürük değildir o dişin oluşumu sırasında her hangi bir şurup kullandıysa muhtemelen ondan kaynaklı renk bozukluğudur leke gibi düşünün önemli bişey değil bu sadece estetik olarak sizi rahatsız edebilir zaten süt dişi olduğu için ilerde yenileri çıkıcak
bsr07- Rukiyemiran canım benim oğlumuzda 2 üst yan dişleri siyah lekeli çıktı. Doktorumuz bi sorun yaratmayacağını söyledi. Zaten düşecekler
Dilekmh Rukiyemiran bunun yerine doktorunuza sorsanız daha mantıklı değil mi sizce de . Demir ilacı dışında bebeğin süt dişi çürük Çıkmaz belki vitamin eksikliği vs. Vardır onu da doktoru teşhis eder .
Rukiyemiran Dilekmh belirli surekli gitigim bi doktor yok canim dis doktoruna gotursem bakarkarlarmi acaba
Rukiyemiran Defnemm22 cok saol canim ya tessekkür ederim bende oyle gorunce şaşırdım sağlıklı olsunda görünüşü önemli degil o duser yenisi gelir zatende bende ilk dis nasil çürük cikar diye sasirdim tekrar saolun
Enfalll Defnemm22 merhaba benim kızım 13 aylık ön üst iki dişinde siyah lekelenme gibi çizgi var ne yaparsam geçer bilginiz var mı doktora götürene kadar koruma amaçlı ne yapabilirim
Defnemm22 Rukiyemiran götürsende diş doktorunun şuan yapabileceği bişey yok boşu boşuna risk almış olursun virüs için en tehlikeleri yerlerden biri çünkü kendi çocuk doktoruna gideceğin zaman onuda gösterirsin bence öle yap çocuk doktoru özellikle gitmeni söylerse gidersin