Bi sorum olucakta oğlum 8 aylık boğazında kızarıklık vardı ve kan tahlilinde enfeksiyon çıktı antibiyotik yazdı doktor… Sanırım antibiyotik dokundu bebeğime felaket pişik oldu hiç durmuyo canı acıdığı için birde vücudundan kızarıklıklar oluştu ilk verdiğim günde nefesinde hırıltı yaptı kağıtta yan etkiler olarak bunlar yazıyo 2 eczaneye danıştım devam dediler ama bana mantıklı gelmiyor acildeki doktorada ulaşmam mümkün değil varmı aramızda eczacı sağlıkcı ilacı bırakmalı mıyım napmalıyım