Filizz66 Momssss benim büyük kızımında ayakları küçüktü hep yürümeye başladığında normal ayakkabı bulamamıştık şimdi 8 yaşında ve 30 numara kullanıyor
Rainmistik Momssss merhaba benim kızımın ayagida çok küçük o da 6 aylık hala 9 cm .yurumesinde problem oldumu acaba
tubaberil Momssss bizde aynı durumdayız.14aylık 12cm ayakları ve yürümesinde bi sıkıntı olmadı.ama bana çekmiş benimde ayaklarım 36numara genetik biraz☺️
Momssss Rainmistik şuan 7 buçuk aylık oldu yere basma konusunda bi problem yaşamıyoruz dengeli basıyor
Zekzek Benim ilk kızımın ayaklarında çok küçük ilk adım 15 numara idi özel yaptirmistik🤣🤣🤣 7 buçuk yaşında 28 numara giyiyor minik ayaklık gerçi ben de 35 giyiyorum🤣🤣