ElifAda2508 merhaba, ben negatif çıktım ancak oğlum pozitif. Karantinada beraberiz ve emzirmeye devam ediyorum. Muhtemelen artık banada bulaşmıştır. Sağlık yönünden Bakabilecek durumda olduğunuz sürece sagıp başkasına vermeyin bence bebeğinizi, sizin yanınızda olması en güzeli. Eşime ilaç bırakmaya geldiklerinde filasyon ekibi emzirme dönemi içinde ilaç olduğunu kendimi kötü hissedersem tekrar test yapıp gerekli ilaçları getireceklerini söyledi. Benim durumum fena değil, ilaç kullanmamayı tercih ettim. Rutin vitaminlerimi ve bitki çaylarını tüketiyorum. Geçmiş olsun.