Kızlar bebeğim bugün tam 4 aylık oldu ve 3.ayına girdiğinden beri ağlama krizlerine giriyor ne yapsak susmuyor ağlamaktan çatlıyor resmen 1 aydır böyle normalde sadece anne sütüyle besleniyor krize girdiğinde memeyide tutmuyor mama vermeyi takviye etmeyi düşünüyorum artık arı mama kullanmayı düşünüyorum aranızda kullanan var mı memnunmusunuz yardımcı olun lütfen ilk çocuğum çok tecrübesizim