Aegeee ben kendi yemeklerimizden yediriyorum bugün aksama jabak yemeği yaptım ona mesela soğan kavurdum az yağda sonra kabakları doğradım az salça pişmeye bıraktım suyla ezip yogurtlw yediriyorum çok sevio dünde köfte patates havuç üçlüsü tas kebabı vardı onuda Suluca ezdim yedrdim ev yemeklerini severek yiyoruz peki sizler