Meva2206 Merhaba bebeğim 4 aylık sanırım hasta olacak.. biraz öksürük,hapşırma ve balgam var bugün belirti vermeye başladı, doktora gitmeden ne yapmalıyım ?
Meva2206 Gizgiiiz virüs zamanı da insan gitmeye korkuyor, gitmezsem de iyice hastalanacak diye de korkuyorum:(
Minikfarecik Meva2206 Hemen git, ben de korktum gitmedim doktor kızdı bana. Ciğerleri dolmuş artık bronşit olmuştu. Bu zamana kadar niye gelmedin dedi