Deletedmom501 2 aylıkken yolculuk yaptım öyle korktum ama korktuğum gibi geçmedi🙂 uçak bileti saatim bebeğimin tam ağladığı saatlerde başlarda gaz sancısı sebebi ile 17-20 arası çok ağlardı bilette tam 18.00 😱 ben yanıma biberonlar mamalar sular oo neler neler aldım yeterli ağlamasın diye 😃 ama elhamdulillah yavrum beni hiç üzmedi bindik zaten emzirmeye başladım çok aç değildi ama en azımdan yutkunsun diye. Birde inerken ama acıkmadığı için boş memeyi verdim onu emdi🙂 birde ben uçağa binerken puseti(oto koltuğu) aldım uçakta onu arabaya bağlar gibi bağladık. O yanımda oto koltuğunda pusetinde seyehat etti. Sadece kalkışta ve inişte kucağıma aldım kemer için zaten emeceği için sıkıntı olmadı. Birde küçüktü ya zaten uyumaya meyilli uçak tıngırtısı uyuttu.
Uçağa bebek arabası ile gittim arabanın altını girişte teslim aldılar dediğim gibi puset koltuğa bağlandı bagaj alırken arabanın altını getirdi başka biri.
Birde tavsiyem Normal bir battaniye al kucağındayken örtmeye müslin ince oluyor klima çalıştığı için. Tabii birde emzirme örtüsü 🥰 aklına takılan bir şey olursa seve seve yardımcı olurum