4 buçuk yaşında kızımın kıyafet derdi bitmiyor evde sabah kalkar kalkmaz elbise giymek istiyor yeni kıyafet alışverişi yaptık onun beğendiği elbiseyi aldık şimdi misafirlerin içinde giydikten 2 saat sonra beğenmiyorum diye inatla kafamı yedi kendi istediğini giydirdi dolabı alt üst ediyor buna üzülüyorum hep gözü başkalarının kıyafetinde kendinde en güzeli bile olsa ben mi biyerde hata yapıyorum çok yoruldum artık onu memnun etmeye çalışmaktan kendini eksik hissetmesin diye ben hırpalanıyorum