PandaLavista 4 aylık bir kızım var. Ilk iki ay güç bela emzirebildim. Hep mama destekli gittik son iki aydır sadece mama içiyor. Hipp combiotic kullanıyoruz doğduğundan beri. Ek gıda için bende sabırsızlanıyorum, yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz. Su hic vermedim, vermeye gerek yok dedi doktorumuz. 3 saatte bir 100 120 cc arası içiyor.