Pashador15
Kızlar bebegim sağ gözünü sürekli ovuyor kızarıyo bide sağ gözü diğerine göre biraz daha kapalı ve bi tık daha küçük bi sorun olabilirmi acaba daha 2 ay on günlük
Duruuu
Mikrop kapmis olabilir bruno ve stril mendilin varsa damlatip silebilirsin onunla bruno hem goz hem burun damlasi bu arada . Bende bebegime oyle yapmistim gecmisti . Steril mendilde gobegi icin verdikleri spreyin mendiliydi
Pashador15
Dpktora gösteriyim bi mikropsa eger allah korusun yaa 😫