dfn_ftm_ylcnn Dayım 65 yaşında koronadab dolayı 15 günden beri hastanedeydi. Kendisi koah hastasi zaten. Yoğun bakima almışlar ve bilinci kapalıymış. Doktor ümitli konuşmamis. Nolur dua edin dayim için rabbim ailesine çocuklarına bagislasin.
Mom9 dfn_ftm_ylcnn koah olduğu içindir annemde koah hastası yakalanacak diye çok korkuyorum. Allah tüm sevdiklerimizi korusun
Mom9 dfn_ftm_ylcnn yok çıkmıyor market alışverişini biz yapıp götürüyoruz sadece hastane işi olursa çıkıyo evden. Gerisi Allah a emanet