Lilayda endişenizi anlayabiliyorum ama böyle durumlarda sakin kalmak en önemlisi :)
eğer kusma, gözlerde kayma, aşırı huysuzluk ve ağlama, kafa kısmında şişlik tarzı şeyler yoksa evde kendiniz de gözetim altında tutabilirsiniz.
sabah 8de olmuş diyorsunuz, Allah korusun herhangi bi şey olmuş olsa bu saate kadar saydığım belirtilerden birini gösterirdi.