Merve789 Canım doktorun onayını almadan başlıyorsan verme bence. Onayını aldıysanda kendin yapıp verebilirsin çok güzel kolay tarifler var, eğer zamanın yoksada şimdilik biberon mamasıyla idare edebilir 4 aylık çünkü. Çok mecbur olmadıkça evde yapmadığın hiçbir şey yedirme bence şimdilik