ervam1 Benim kızım da 8 aylık asla oyuncaklarıyla oynamıyor hatta oyuncak almayı bıraktım ama ben bunun bir gelişim sorunu olduğunu düşünmüyorum. Çünkü herşeyi oyuncak yapabiliyor, kumanda, ahşap kapı tutucu, biberon kapağı, pet şişe… Eğlendiği ve birşeyleri keşfettiği sürece oyuncaklariyla oynamamasini çok da kafaya takmıyorum ☺️