evrem_eras Veya 4.ayında olan bebeklerin anneleri sizlere bir şey sormak istiyorum. Bebeğinizle iletişimde olurken bebeğiniz sizinle göz teması kuruyor mu? Gözlerinizin içine bakıyor mu?
evrem_eras Miray899 evet gülüyor sesler de çıkarıyor, yeni yeni oyuncaklarına da vurmaya başladı gözleriyle nesne de takip ediyor bir tek göz göze gelemiyoruz hanımefendiyle 😞
Karpuzreceli 3 ay 25 günlüğüz göz teması var seslenmere dönüp bakma, işaret ettiğin yere yönelme vb benzeri eline verdiğim nesneyi kavrama gibi yaptığım şaklabanlıklara gülüyor
durummtpc 2,5 ayından beri bakıyor göz teması kuruyor , gülüyor , gözleriyle beni takip ediyor, göz doktoru emerken senimle goz göze geliyorsa bilki çok iyi görüyordur demişti
elfozyil evrem_eras göz teması kuruyor gülüyor oyuncaklarını bizi takip ediyor. Eğer sizin etmiyorsa geç kalmadan doktora gidin lütfen erken demeyin
evrem_eras elfozyil asla erken demiyorum bu haftaiçi gitmeyi düşünüyorum inşallah. Göz doktoruna mı gitmeliyim yoksa çocuk doktoruna mı?
acimavi evrem_eras evet, özellikle yatarken tam üstüne aynı hizaya gelip gözlerine bakarak iletişim kuruyorum, o da gözlerime bakarak karşılık veriyor. 3 aylık
Tortilla evrem_eras benımkı 2 aylıktan beri goz temask kuruyor.1 haftaya 3 aylık olcaz sımdj daha cok hemde guluyor tepkı verıor
evrem_eras Peki benim bebeğim çok gazlı bir bebekti 3.ayına kadar ağlamadan 10 dksı zor geçiyordu yeni yeni iletişim kurabiliyoruz sustuğu için o yüzden geç kalmış olabilir mi? Bir de ilk ay hiç kilo alamamıştı sonradan mama takviyesiyle kendine geldi bu da gelişiminde gerilik yapmış olabilir mi sizce hanımlar?
pikacuu evrem_eras Evet bakıyor gülüyor takip ediyor oyun halısı aldık oynuyor oyuncakları yakalamaya çalışıyor ağzına götürmeye çalışıyor aguluyor şarkı söylerken abnaeşlik ediyor.
filtrelikahve evrem_eras evet kuzum bakıyor gülüyor konuşmaya çalışıyor benimle ben herhangi bisey diyince basıyor kahkahayı . Nereye gidersem arkamdan bakıyor .