Kızlar sezaryen doğum yaptım doktorum 1 hafta sonra gittiğimde korse kullanmaya başlayabilirsin demişti.1 kere belden korse taktım ama kaslarım inanılmaz ağrıdı. 20gün oldu doğum yapalı.
siz ne zaman kullanmaya başladınız. Korselerin hepsi aynı mi. Buı göbeğe alışık değilim sinirimi bozuyor 😀