Bng Bebeğim prematüre.işitme ve göz testi yapılmıştı,6. Aydan sonra tekrar yaptırın dendi.Bursa da üniversite dışında yapan yer var mu acaba?üniveristede Aralık ayının sonuna veriyorlar.geç olmaz mı?
Bng BarlasMomm hayır bulamadık.normql cocuk doktorlarından muayeneyelerimiz oldu.orda gerek yok duymasına bir sıkıntı yok dediler.zaten başka yerlerden de bulamamistik,biliyorsunuz o dönem çok sıkıntı idi.kaldi öyle.
Gamze17 Benim bebeğim prematüreydi işitme diyapıkmıştı ama göz için rop muayenesi yazılmıştı medicana hastanesinde yaptırdık biz 500 TL retina gözde Günay diye bir doktor yapıyormuş oda 750 demişlerdi. Eğer rop muayenesi ise her doktor yapmıyormuş