Esraesraa Merhaba arkadaşlar 7 günlük bebeğim var emzirmeye başlayınca kakasını yapiyo sık sık neden olur acaba bu kadar sık kaka yapması normal mi
Analist Esraesraa cok cok normal yenidoganlar sık kaka yapar. Emerken yapmasi orda güvende hissettigi icin😊