ozgurkus Masha_ 6.ayda öneriliyor fakat mama alıyor ise emmiyor ise daha erken başlatan doktorlar da mevcut.
Giraysmom20 Masha_ 6. Ay ek gıda için en doğru zaman biz doktorumuzla ortak payda da ilerleyerek beşinci ayda üç gün kuralı ile tadımlar yaptık 6. Aya girmesiyle öğünlere başladık 😊
araskuzumm0918 Masha_ doktor aksi birşey söylemediği sürece 180 gün tamamlandıktan sonra başlanır ek gıdaya,bazı doktorlar erken başlatabiliyor o ayrı 😉
Nisan_heja Valla canım bebeğim mamayla besliyodum 4 buçuk aylikken falan 2 yemek kaşığı yoğurt verirdim ben öyle öyle başladım işte 6.aya kadar sadece yoğurt verdim sonra ona göre şeyler hazirlamaya başladım
Aselyam İlk bebeğim mamayla besleniyordu ve doktorum 4. aydayken ek gıdaya başlattı.mamadan daha iyi dedi.
prenses45 Masha_ Bende 3.5 aylıkken herşeyden az az tattirarak başlamıştım iyikide erken başlamışım diyorum zaten 7.5 8 aylıkken de kendisi bıraktı mamayı istemedi içmedi
prenses45 MehmetSeliminAnnesi normal yemek yedirme değil canım tattirmayla başladım herşeyin tadını bilsin alışsın diye tabi alerjik olmayan hafif yiyeceklerle🤗
_yaseminturann Masha_ Sadece anne sütü alan bebekler 6.ayda:) Meme+mama yada sadece mama alan bebekler ise doktor onayı ile 4. , 4,5. yada başlayabiliyorlar :) burada önemli olan bebeğin ne ile beslendiği ve gelişiminin nasıl olduğu🌸