aysaensa 2 aylık bir kızım var ve sanırım kolik olduk… Gaz damlası kullanan var mı aranızda iyi geldi mi neler kullandınız
U_H-annesiiii26 aysaensa aramıza hoş geldin eminim hoş gelmedin 😊 benim oğlumda 3 ay 23 günlük ve kolik gaz için sap simplex ve biogaia kullanıyorum birde kimyon çayı iyi geliyormuş alıp deneyecem bakalım zor gerçekten
Prensinannesii aysaensa metsil maflor nurse harvey’s kullandım işe yaramadı en iyisi biogaia oldu bizde
Kbryzr90 aysaensa her bebek farkli Nurse Harveys bizde işe yaramadı biogaia inanılmaz huzursuzluk yapti. Metsil müthiş iyi geldi 🙏
Prensinannesii U_H-annesiiii26 ikisini bir mi kullanıyorsunuz acaba bana biogaia yeterli dedi doktor bazen çok sancı Dı oluyor
U_H-annesiiii26 Prensinannesii biogaia tek başına etkili olmuyor özellikle bağırsak düzenleyicidir tabi gazada faydası var ama sap simplexle birlikte kullanıyorum gaz damlası ikisi bir olunca iyi geliyor
aysaensa Kbryzr90 metsil aldı eşim şimdi inşallah iyi gelir bize de teşekkür ederim yorumunuz için. Benim kızıma da herkese iyi gelen iyi gelmez o yüzden metsil deneyeyim dedim
Prensinannesii U_H-annesiiii26 ben doktora sordum zaten gaz için dedi başka bir şey e gerek yok. Siz nasıl kullandınız
Melisdalli Benim oğlum çok gazlı bir bebekti hatta gaz çıkaramadığı için günlerde ıkınıyordu kaka yapamıyordu. Doktor sabah öğlen Aguline ve geceleri 1 kere biogaia verdi öyle faydasını gördüm ki 2-3 güne hemen etki gösteriyor.
Sumeyyeakdogan Benimde oğlum çok gazlı kolik bir bebek her bebek farklı oluyor. Bize Nurse Harveys ve biogaia hiç etki etmedi mommys bliss orjinali kullanıyoruz biraz pahalı ama tek rahatlatan o oldu bizi hem içeriğide doğal bir ürün
U_H-annesiiii26 Prensinannesii biogaiayı gece yatöadan önce veriyorum 5 damla sap simplexde günde 3 kez 8 damla olarak veriyorum ben açıkcası biogaia iyi bir ilaç ama tek başına faydasını görmedim ben
Ezgi94 aysaensa Biogaia ve sab simplex bize iyi gelmişti ilk tek başına biogaia kullandık tek başına olunca iyi gelmedi ikisi bir arada olunca çok iyi geldi ☺️☺️