3 ay 12 gunluk oglum var.
Yaklasik 1 haftadir 2 gunde bir kakasini yapiyor.
Dun aksam 1 cay kasigi z.yagi verdim ama yapmadi bugun 2 gunu hala yapmadi.
Cevremdekiler 1 cay kasigi su ber bağırsakları yumusasin diyor ama ne kadar dogru bilmiyorum.
Anne sütü aliyor 10 gune kadar normal ama surekli ikiniyor rahatsiz oluyor farkindayim.
Sizce su vermelimiyim yoksa baska birseylermi yapayim