Tospagam goksumeleksuzanay73 hamileliğime kadar her ay yerleri ısırırdım muhakkak iğne ilaç almadan geçmezdi oda bi kaç saat Doğumdan sonra ağrı azaldı ikinci üçüncü gün biraz rahatsız ediyo
Kuzeyinannesiii Bende cok çektim her ay hastanedeydim ama dogumdan sonra geçti cok şükür şuan hiç hissetmiyrm bile 😊😊