Kızlar annemin rahim kalınlığı 14 mm doktor smear testi temiz demiş yollamış eve kanaması da çok 52 yaşında menopoza girmesi gerekiyor hormanal olarak girmeye başlamış ama yoğun sık sık kanaması var bence rahim kalınlığında ve sıyrılması söz konusu diye düşünüyorum. Doktor ilgilenmemiş gibime geldi başka doktora götürmeli miyim rahim kalınlığı yaşayanlar ya da çevresinde bunu duyanlar deneyim paylaşabilir mi