tostosum Türk Telekom kadar kötü bi operatör yok. Taahhütünüz bitti diye mesaj geldi bende Vodafone geçtim onu görünce. Tabi taahhüt cezası göndermişler 😡Geçmesemde internet paketi yetersiz geliyordu ek paket alınca da fiyat çok geliyordu. Şimdi 25 GB internet whatsap instagram Facebook mesenger Twitter sınırsız paketini kullanıyorum. İyi ki geçmişim 🌸 zaten fazla fazla ödüyordum