Deldirenlerin de tercihine saygim var deldirmeyenlerin de. Ben asla kendi istemeden deldirmeyecek olanlardanim fakat gunumuzde cok daha hassas olmamiz gerekirken “ nolcaaak ya bu kadar hassas olmayin” yaklasimi hic dogru degil. Keske daha da hassas olsak. Keske kupe takmak gibi basit bir olayi enine boyuna dusunup tartsak da oyle uygulasak. Bir arkadasim keske hic deldirmeselermis kupeden nefret ediyorum tikanmamasi icin takmak zorunda hissediyorum demisti bir kez bana. Aynisini kizim da diyebilir. O benim bebegim ama bana ait degil. O bir birey. Bunun karari kesinlikle ona ait.