Slncic bence zayıf değiller her cocuk farklı kilo alır ayda bir kilo normal almaları... saglıklı olsunlarda kilonun önemi yok ki... benmki hiç uyumuyor uyusa daha güzel gelişecek... ama olsun cok şükğr suandada gayet iyi... bebekleri kıyaslamak cok yanlıs aslında