Mutlu-anne Kizlar bebegimin karnindan gur gur sesler geliyor yada bağırsakları mi cozemedm kakasini yapamio galiba bide asagidan gaz çıkarırdı onuda yapmadi aksamdan beri nasil yaptirablrm yardim
hatunana Mutlu-anne karnındaki gurultu normal her bebeğin olur. Bazen kakasını yapacağına işaret olabilir ama durduk yere de guruldar. Ona takılma gazı olduğunda ağlar. Ağlamıyorsa sorun yoktur.
Yasemincmk Sırt üstü yatırip bacaklarını karnına itip çek hafifçe yap snra kendi ellerini ovuştur ısıt karnının kenarlarına yukardn aşağiya masaj yap cnm 10 güne kadar kaka yapamayablir canm
Yasemincmk Mutlu-anne benm bebeğimde en fazla 5 günde bir yapar mesela bence bi sorun yoktur gaz olsa ağlar
molimoli Yaaa benim bebeğiminde karnı gurulduyo çok ama aglamiyo huzursuzluğu da yok kakasinida yapıyor normalmi bu karın guruldamasi o zaman
hatunana molimoli kesinlikle normal benim bebeğimde de oluyordu doktor normal demişti. Şimdi 6 aylık artık olmuyor. Geliştiği için oluyor.