Hanimlar birkac gundur bebegim sicrar gibi hareketler yapmaya basladi. Hani uykuya tam dalarken uyanirsiniz da sicrarsiniz ya oyle. Uykuya dalarken oluyor sandim once. Ama baktim normal zamanlarda da oluyor. Hani tikli insanlar oluyor ya bi anda kollari kafasi sallaniyor. Biraz tedirgin oldum acikcasi. Birkac gun daha gozlem yapicam ama aranizda bu tarz birsey yasayan var mi bu aylarda merak ettim. Aklima geldikce de okuyorum ama neden oluyor boyle 😕