Bebeğim 1 buçuk aylık Ve her akşam ağlama krizine giriyor saatlerce yırtınırcasına ağlıyor.Gaz sancısı çok fazla.Sanırım kolik bir bebek olacak.Bu durumu yaşayan annelerimiz o anlarda neler yapıyorsunuz?Ben sakinliğimi korumaya çalışsam da artık sinirlerim yıprandı kendim de ağlıyorum onunla bazen😞Tükendim artık..