Perihann ben ağır geçirdiğim halde Giray’ın bakımını şükürler olsun ki yapabiliyorum. Yine de en az zararla atlatması için uyurken dahi o oda da olduğu için maske takıyorum. Ben emzirmiyorum malasef, mamasını yaparken yedirirken eldiven kullanıyorum. Korkmayın, Allah o gücü size veriyor. Giraya bakmadığım zamanlar da ölü gibi yatarken onun bana ihtiyaç duyduğu zamanlar da kalkıp ilgilenebiliyorum. 🙏🏼