busra37 benim fikrimce, sizin de zinde ve manevi olarak sağlıklı olmanız gerekir ki, bebeğinizle verimli ilgilenesiniz. Bebeğiniz daha küçük olsaydı bu şekilde söylemezdim ama iki yaşına yaklaşmış. Dogru düşündüğünüz kanaatindeyim. Ya da yapabilirseniz gece emzirmesini kesmeniz ya da düzenlemeniz gerek. Instagram da sayfaları takip ederek bilgi edinebilirsiniz