YK2356 Kızlar ben doğum yapalı 6 ay oldu hala regl görmedim emziriyorum da kasıklarım da ve belim de agrılarım oluyor gebe kalmaktan da korkuyorum bir de bu ikinci doğumum ikisi de normal oldu. Süt korur diyorlar ama 🤦🏼♀️Bide sürekli yeme içme
Mom104 YK2356 9.ayda oldum süt asla korumaz kocakarı hurafesinden başka birşey değil tedbiriniizi alın 🥰
Nisasmom YK2356 bende 6 ay olmadım bi iki günden beri kasık ve bel ağrım vardı hafiften başladı şimdide .1 yıl düzensiz olabilir diye biliyorum ama süt koruma meselesi ne gelince o kadar anne gördümki emzirirken hamile olanı bebeklerini leylekler getirmedirmediyse süt koruması diye bir şey yoktur 😂
gamzecik1170 YK2356 bende 2 doğum yaptım kırkım çıkar çıkmaz ikisindede hemn regl oldum düzenli olarak
cydcvk 4 aylık kızım ve yeni regl oldum. 1 sene rahat olmam kafam rahat diyodum şimdi bi de bu çıktı 🤦🏼♀️