hmrvkara canım benim bebegiminde 2 aylikken o şekilde ses geliyordu bagirsaklarindan hatta cok kaka da yapıyordu doktor a gittik normal dedi gazi olur dedi. Biz şimdi 3 aylık olduk sesler azalmaya başladı. Telas yapma bağırsaklari gelişiyor bebeğinin ve gaz oluşuyor.