Bebeğim 49 günlük oldu normalde her bezi kakalı ve çişli olurdu şu 2 3 gündür günde 3 4 kere kaka yapmaya başladı alıştığım için her bezinde görmeye bana tuhaf geliyo sizce normal mi endişelenmelimiyim yoksa büyüdüğü için mi?
Birde bebeğiniz hiç saatlerce çiş yapmadığı oldu mu hiç çişsiz bezimiz olmazdı ama dün gece 12.30 gibi uyudu uyumadan önce altını almıştım 3.30 gibi uyandı altına baktım hiç çiş yapmamıştı çok şaşırdım böyle bi durum yaşayan var mı ilk defa oldu sabahki bezi falan baya doluydu çiş olarak