Merhaba kızlar, 25 gün önce vajinal Doğum yaptım. Dikişlerim haliyle 1 hafta baya sızladı. Bi kaç gündür rahat oturup kalkıyordum ama dün lavaboda baktım ki dikişin biri atmış ama bi iki gündür ağrı oluyo oturup kalkarken zorlanıyorum. Bu durmu yaşayan var mı ? Dikiş atınca hafiflemesi gerekmez mi ? Teşekkürler şimdiden