Gksuu Kızlar aklıma bugün bişe gelmiyor aksama tavuk brokoli havuç var öğlen ne yapsam 17 aylık bebeğim
Gksuu Mamaqueen kabaklı yoğurt corbası mı kabağı severim yoğurtla da cok severim ilk kez duydum sizden denerim bende birgün
Gksuu sufflee tarhana cok iyi oluyo hem besleyici hem pratik ama benim oğlumu cok fena pişik yapıyor artık🥺
nursocum Gksuu buharlı pişiriciye domates yeşil fasülye ve kıyma atıcam uyanınca yer bebeğim pişmiş domatesi çok seviyor ben veriyorum 8 aylık bi problem olmadı siz vermeyebilirisniz eskiden böyle şeyler mi vardı sanki ay ay pek takip etmiyorum sadece alerji yapmadığı içim verdim siz vermeyin
Gksuu nursocum benimki 17 aylık zaten domates vermem de bi sakınca yok da niye bu kadar tembihlediniz onu anlayamadım😅 ben cok vermiyorum zaten pişik yapıyor oğluma
nursocum Gksuu ya bazıları çok takılıyor böyle şeylere ben denedikten sonra veriyorum annem beni nasıl büyüttüyse bende oğlumu öyle büyütmeye çalışıyorum kabak dışında bişey alerji yapmıyor oda geçti zaten alıştı vermeye çalışıyorum herşeyi ha bide biri kalkıp verir şimdi ona yaramaz sorumluluk almıyorum😂
Mamaqueen Gksuu normal yogurt corbasi icine ekstradan kabak rendeliyorum en azindan sebzede yemis oluyor :) bazen semizotu bazende ispanak koyuyorum. Bir taasta iki kus hesabi🤩
Seden Mamaqueen aaa cok iyiymis hic denemedim pirincli mi yapiyosunuz yogurt corbasini birde terbiye ekliyo musunuz
Pozitif-Anne87 Tatlı patates, mercimek, kabak, soğan ve zencefilli sebze çorbası yaptım. Tavsiye ederim çok lezzetli ve besleyici oluyor.
Gksuu Pozitif-Anne87 harikasınız tatlı patates yaşadığım yerde hiç bi markette yok malesef bende normal mercimek corbasını zerdeçalla yaparım hep
kubratlass Gksuu çok farklı bi soru olucak ama bebeğinize sulu yemek yedrebiliypr musunuz 2 aya yakındır kendi yemek istiyor o yüzden tavuk et balık tarzı şeyler yapabiliyorum makarna vs sulu yemediği için de bol bol su ve kendi yaptığım meyve sularından veriyorum sizden fikir almak istedim
Gksuu kubratlass benimde bebeğim son zamanlarda öyle biliyo musunuz hatta kaşığı vereyim diye ağlıyo artık bizden görerek öğrendi çatal kaşığı vermeyince reddediyo yemeyi cok yanlıs farkındayım ama mutfakta tv var cizgi film açarak yediriyorum sulu olanları kendi yiyebileceği şeyi koyuyorum masasına yiyo oynuyo atıyo🥰😅