DefnEliff Sevgili anneler ben bir köy öğretmeniyim. Bulunduğum yer karantinadaydı yarın bitiyor. Okullar açılacak kızım yaklaşık 7 aylık ve korona geçme ihtimalinden çok korkuyorum.Bilgisi olan veya başından geçen var mı ?
Eymenncik DefnEliff benim bebeğim 1 aylıkken oldu, 1 gün ateşlendi 2 gunde hafif ishali oldu o kadar ateşi calpolle düşürmüştük. Doktorumuz bebeklerde daha hafif seyrettigini korkmamamiz gerektiğini soylemisti bize.
DefnEliff Eymenncik çok teşekkür ederim geri dönüş yaptığınız için sağolun allah yardımcımız olur İnşallah biter bu hastalık. Köyde olmakta ekstra korkutuyor. İçimi rahatlattınız sağolun🤗
Mom0363 ataninannesii bendeki ilk belirtiler ateş, ateşe bağlı üşüme, şiddetli baş ve eklem ağrısı. Hepsi aynı an da oldu
Mom0363 ataninannesii sadece 1 gün ateş oldu. Genel durumu iyiydi. Başka hiç bir belirti olmadı çok şükür 😌