Sevim125 4aylik kizim 10kilo gtti dogum sonra ama smdi almaya basladm biz nasil zayiflicaz hanimlar 😂
Yaren29 Sevim125 aynen yA Doğumdan önce 55 kiloydum 30 kilo aldım ve eski halime geri dönmem lazım çok hırslıyım ergenlikte de 30 kilo vermiştim şimdi de yapabilirim inşallah spora gidecem ve az yücem inşallah olur
Sevim125 Yaren29 20kiloda ben aldim 😂10 gtti 10 kaldi fazlasini vermek istiyorum ama diyet isi zor emzirdigimden dolayi nasil zayifliyo bu millet ben anlamadim ama sorun bizde sanirim 😂