selinnn-29 bana bir etkisi olmadı. Benim bebeğim şuan 1 yaşında hala emiyor geceleri ve sabahları ama hiç bir zaman çok fazla sütüm olmadı. Şuna inanıyorum yeme içmeyle alakası yok sadece kafaya takmamak ve akışına bırakmakla süt oluyor. Ben mama da verdim ama her gün de emzirdim çok şükür