Esratnrqn bazi cocuklar gec konuşuyor evet.Sağlık ocağında takiplerde soruyor ebeler.Otizm belirtileri var mı diye.
Sürrkli konuşun anlatın gerekli gereksiz her şeyi.Ben.doğdu doğalı konuşurum oglumla 25 aylik hiç susmuyor.Doktora götürun o sorun olup olmadigini soyler zaten 3 yaşinda konusamayan.çcouklar taniyoeum.Yegenim.de tam 5 yaşında konuştu.tek sıkıntı utangaç ve kendilerini anlatamadikları icin hircin oluyorlar.