Kızlar merhaba oğlum 3 ay 23 günlük bir kaç gündür aşırı huysuz gündüzleri desen uyuyor 10 dakika sonra geri kalkıyor ağlayarak gündüz uykumuz kalmadı bir kaç gündür geceleri gene iyi yatıyor sabaha karşı gazdan uyanıyor ağlayarak çok gazlı bir bebek ve de kolik ayağımda sallayarak uyutmaya başladım indirdiğimde uyanıyor hemen uykusu aşırı hafifledi en ufak sese uyanıyor gündüzleri ve ben sese alıştırmıştım aslında atak zamanı mı acaba doğduğu zamana göre atak zamanında zaten öyle gözüküyor ama oğlum 31. Haftasında doğdu doğması gereken zamanda doğsaydı 2 aya yakın olacaktı kafam çok karıştı zaten bende kafa kalmadı uykusuzluk yorgunluk bir yandan tecrübesi olan yaşayanlar bilgi verebilir mi böyle durumlarda ne yapsam rahatlatabilirim oğlumu ve atak zamanı mı?