Konu dışı ama ayrı bi post açmayayım bunun için. Bebekleriniz ne zaman konuşmaya başladı acaba ? Benim oğlum 10,5 aylık hiç kelime söylemiyor. Sadece tekrarlıyor (annenene bababa dedede mamama) bi kerede ekmek ister misin dediğimde. Emme dedi. Normal mi hiç kelimesinin olmaması?