Elif2304 biz de bugün 3aylık olduk.acaba uyanık kalma süresi mi uzadı diyorum ben de 1saati geçtikten sonra mızırdanmaya başlıyordu yarım saate yakın kucakta geziyorduk sonra emzikle uyuyordu.şimdi aynını yapıyorum uyumuyo bu defa.sabah altıda uyanır olduk ,ilk uykusundan 11de uyandı 2.ye 1buçukta yattı ,yattı ama uyku süresi de 30dk😕😔