Btlbrl biz 3.aya girdiğimiz de atlatmıştık canım bebeğe göre de değişiyor tabiki . Gaz sancısı da çekiyor olabilir bebeğim 5 aylık ara ara aglayarak uyanıyor sancıdan . Bebek yaglarıyla masaj yapabilirsin karnına, ayaklarını karnına dogru itip cekebilirsin . Ben biogia almıştım hem gazına hem kaka sorununa iyi gelmişti 3.ayda onu da bıraktım zamanla kendileri halledebiliyor o işlerini . Korkutmak istemem canım her bebek aynı değil ama 4.ay zor geciyor . Meme reddi mama içiyorsa biberon reddi durduk yere aglamalar huzursuzluk uyku problemi 🙄 5 aya girdk onlarda gecti şükür. Merak etme insan zamanla bebeğini çözüyor seninki daha yeni sende üstesinden gelirsin sabırlı olmak lazım 🙏