BombastikTurta Arkadaşlar doğum yapalı 6 ay oldu ama dikiş izim hala kabarık ve kırmızi sizdede öyle mi bide belim yüz üstü yattığımda çok kitleniyor epiduralin yan etkisi midir ?
Nes94 BombastikTurta belin için bişey diyemicem benim 14 aylık oldu hala duruyor iz çok hafif azaldı yani
OzlemAlisa BombastikTurta benmde bel agrim 5 6 ay olmuştu. Dikis yerimde 1 yil kirmizi kaldi doktor her bunyenin iyilesme sureci farkli olur vücudun boyle iyilesmis demisti. Smdi 15 ay oldu beyazladi dikis yeri ama hafif kabarik hala
seydaac BombastikTurta brnim 28 ay oldu hala bazı yerlerde izler belirgin. İki uç kısmı belli olmuyor ama orta kısmı hala kırmızı 🤷♀️ Bana kantaron yağı önermişkerdi ama ben düzenli kullanmadım. Siz deneyebilirsiniz. Teyzem ameliyat olmuştu boynunda vardı dikiş izi hergün sabah kalkınca ve gece yatmadan sürmüş hiç iz kalmamış onda.
KoalasMom BombastikTurta 1 ay oldu canım bende kabarıklık kırmızılık hiç yok ipince hayalet bir çizgi var ten renginde istersen doktoruna bir danış
BombastikTurta Nes94 bide estetik dikiş uapistirma ben hiç belli olmaz diye umut ediyordum bazı yerleri görünmüyor bazı yerleri bariz belli
Denizdemirr Valla 9 ay olcak benimkide hala belli ya o bel kitlenmesini bende ilk 4ay yaşadım epiduralden kaynaklanıyor hatta alt değiştirdikten sonra felaket şekilde kalıyordum iki büklüm yavaş yavaş geçti her banyoda yavaş yavaş masaj yap yetiştiğin kadar artı olarak sezaryen dikiş yeri de geçer biraz süre olacak illaki ama kafana takılan acıtan bir yer falan varsa doktorunla konuş bence
BombastikTurta Denizdemirr Yok acıtan bi yer yok ama oğlan karnıma bazen basınca tüm organlarımı çiğniyormuş gibi hissediyorum 😑
Tlnbrky Bende 4,5 ay oldu doğum yapalı bi tarafı çizgi şeklinde bi tarafı Kırmızı hala.. bir de hepinize bişey danışayım ben hala karnıma çok baskı yapamıyorum içi acıyor gibi ve dikişlerin üst kısmı uyuşuk hala
BombastikTurta seydaac ciddimisiniz oğlumun sünnet ettirdigimde de doktor önermişti ama bu kadar onarıcı olduğunu bilmiyordum
seydaac Deletedmom4018 regl olacağım zaman sızlıyor. Bir de bazen kızım aniden gelip bastırıyor, oturuyor falan o zaman acıyor.
seydaac Deletedmom4018 yok hiç pişman olmadım, doğum öncesi regl sancıları çok çok daha şiddetliydi. Bir de böyle kalması benim hatam çünkü düzenli olarak bakımını yapamadım. Kızım kolik bebekti yemek yemeye bile vakit bulamıyordum. En azından ilk birkaç ay kremleri düzenli kullansam belki böyle olmazdı.
seydaac Deletedmom4018 bepanthol yara kremi, fucidin krem ve bir de dikiş izi için bir jel vermişti. Ben sadece fucidin kremi kullandım antibiyotik içerikli bir krem.
Deletedmom4018 seydaac hm bana vermedi demekki her doktor ayni degil benimki hap verdi antibiyotik okadar
Mom0982 Benimde 3 ay oldu belim çok kötü epiduralden mi oluyor.kaç ay sonra düzelir bilgisi olan yazabilir mi lütfen
seydaac Deletedmom4018 evet hap da vermişti onları kullandım. Sizin dikişleriniz de yapıştırma mı? Dikiş izi için olan krem yada jrllerden kullanabilirsiniz. Sanırım ameliyat sonrası bir yıl içerisinde kullanıldığında işe yarıyordu. Doktorunuza danışın o daha iyi bilgi verir.
Deletedmom4018 seydaac benimde yapıştırma ama ben izinden rahatsız değilim sadece ağrı sızı beni zorluyor sanırım zaman geçtikçe iyileşicek ve ben pişmanım sezaryen olduğuma