Krmbraaa He valla
Etiket degistirip de kaçışım..
Ama normal bi durum olduğu için demişimdir nasil olsa biri yazar diye
Normal yani.. Benim bebem de 16 aylik yapıyor ara ara
Cok üzerine dusmemek, yaptigi hareketin uzerinde durmamak gerekir..
Dislerine de bir sey olmaz korkma annesi::))