Cevaplarsanız çok mutlu olurum
Dün geceden beri kasıklarıma ve belime ara ara sancı giriyodu aabah uyandığımdan beri de 14 dk 17 dk 13 dk gibi aralıklarla bebeğim toplanıyo ve önce belime sonra kasığıma gaz sancısı gibi sancı giriyo toplam 10 sn sürüyo. 36+6 dayım. Doğum sancısı böyle mi anlamıyorum yardımcı olur musunuz